ADO presenteert dit voorjaar op Intirio een forse uitbreiding op haar collectie breedtestoffen. Deze uitbreidingen zijn onderdeel van het plan van ADO om in 2009 en 2010 de huidige collectie vier keer zo groot te maken. Het keuzeaanbod wordt de komende jaren dus aanzienlijk uitgebreid en dit zal ook de kwaliteit van de collectieopbouw ten goede komen. Dit geeft ADO de kans om samen met de klant de collectie zo goed mogelijk af te stemmen op de behoefte van de consument.

ADO is erin geslaagd om verschillende dessins met een veelvoud aan kleuren te brengen die goed op elkaar zijn afgestemd en welke het mogelijk maken om vele verschillende stijlen te combineren. ..In het najaar van 2009 kunt u dus opnieuw op een grote uitbreiding van de collecties rekenen. Ook de plannen voor 2010 zijn inmiddels klaar.

In het voorjaar van 2010 zal er een volledig nieuwe lijn geïntroduceerd worden waarmee ADO ook een nieuwe doelgroep gaat aanspreken. Dit betekent dat er na Intirio hard gewerkt zal moeten worden om alles af te krijgen. .ADO heeft er dus zeer bewust voor gekozen om juist nu niet te gaan bezuinigen, maar flink te investeren. Op deze manier willen wij onze klanten in deze moeilijke tijd ondersteunen en zo hun kans om te scoren vergroten.



Ook leuk om te lezen