Dit overbekende gezegde is in zekere mate van toepassing op huidige situatie in de woninginrichtingbranche. Wanneer ontwikkeling en vernieuwing stokt betekent dit dat de weg vrij is voor de concurrentie om afstand te nemen of om juist in te lopen.

Met dit in gedachten is ADO aan de slag gegaan en het is gebleken dat het absoluut mogelijk is om tegelijkertijd realistisch én positief te zijn. Het heeft in de huidige situatie geen zin om te kijken naar wat er niet kan; er moet juist worden gekeken naar wat er wel kan.

ADO heeft er in 2009 nadrukkelijk voor gekozen om zich niet te laten verleiden minder of geen nieuwe producten te introduceren. De keuze om met name de breedtestoffen collectie flink uit te breiden blijkt de juiste te zijn geweest. Tot op heden wordt er door vele relaties enthousiast gereageerd en ondertussen heeft een aantal dessins zich inmiddels als echte hardloper ontwikkeld. Later dit jaar zullen ook de najaarsaanvullingen worden beschouwd als zeer praktische verbredingen van het collectieaanbod, omdat de grotere variëteit veel mensen aan zal spreken.

Tevens is een relatie van ADO nu vrij om, behalve de basis vitragecollectie, individuele dessins uit de verschillende ADO collecties op te nemen. Dit betekent dat de collectie die in de winkel wordt aangeboden zeer goed kan worden afgestemd op de behoeftes van de lokale consument. Wij hebben er veel vertrouwen in dat deze vorm van ondersteuning in deze periode van economische tegenwind goed van pas komt.

Voortboduren op huidige strategie
Woonmodecity is ook in 2009 hét evenement waar ADO haar najaarsnoviteiten onder de aandacht gaat brengen. In navolging van de omvangrijke voorjaarsuitbreiding wordt dus ook dit najaar weer volop benut om het collectieaanbod flink te verbreden.

ADO Addition is de naam van een compleet nieuwe collectie die tijdens de komende editie van Woonmodecity zal worden gepresenteerd. De collectie bestaat uit maar liefst 46 vitragestalen die stuk voor stuk een zeer gevarieerd uiterlijk hebben, waaronder een aantal kwaliteiten met geborduurde patronen. Tevens bestaan er ten aanzien van deze collectie interessante condities voor de ADO dealers.

Behalve de introductie van de Addition collectie, worden ook alle bestaande ADO collecties met een serie nieuwe dessins uitgebreid. Dit betekent dat het huidige aanbod van ADO opnieuw over de volledige breedte in omvang gaat groeien. Hiermee wordt voortgeborduurd op het plan om het complete collectieaanbod eind 2010 uiteindelijk vier maal zo groot te laten worden.

Het ruimere aanbod en ook de diversiteit aan dessins biedt de ADO dealer vele mogelijkheden om zijn bestaande collectie verder te personaliseren en aan te passen aan de behoefte van de lokale consument.



Ook leuk om te lezen